Közlemény!

Kedves blog olvasó!

Ezen a blogon előfordulhatnak helyesírási, illetve nyelvi hibák, mivel az anyanyelvem nem magyar. Igyekszem minél helyesebben és érthetőbben megfogalmazni a gondolataimat, hogy kellemes olvasási élményben részesüljön.

Köszönöm,
Mérges Mérleg

Miam-Miam!

"Yum-Yum!": különösen kellemes elégedettséget fejezett ki az étel ízében

Egyéb érdekességek

Tasakok

auchan (2) brokkoli (2) burgonya (4) carat (1) combino (1) desszert (2) dr willi knoll (1) ebéd (4) édesség (1) gyors (6) gyorsfagyasztott (3) hal (1) instant (4) kecske (1) knorr (3) konzerv (1) kotányi (2) leves (5) lidl (3) maggi (1) majonéz (1) palacsinta (1) pesto (2) pikok (1) puding (1) pulyka (2) püré (1) rízs (1) sós (2) sütés (1) tesco (7) tészta (2) torta (1) trisan (2) tyúk (1) vacsora (11) virsli (1) zöldség (9)

Kostolók véleménye

  • Mérges Mérleg: Sőt, a Subway-be biztosan nem megyek süti-t kérni, mert nem is tudják, hogy mit jelent az, hogy sü... (2008.03.05. 13:46) Just add pancake!
  • Mérges Mérleg: Ez most virusmarketing akart lenni? Mert nem látom, hogy jön ide egy süti, amikor palacsintárol va... (2008.03.05. 13:44) Just add pancake!
  • Pitypangos: inkább egyél egy ingyen sütit! Hármat tapsolsz és kész:) komolyan! Nézd meg: www.indavideo.hu/vide... (2008.03.01. 17:08) Just add pancake!
  • Utolsó 20
Creative Commons Licenc

2007.10.18. 17:52 Mérges Mérleg

Boeuf bourguignon

Az Auchan Francia hetek alatt három fajta dobozos kész kaját vettem. Ebből már kettőt kóstoltam meg.
Azért mondom hogy "kóstoltam", mert hiába 300g-os a termék a tartalma nem laktató. Egyáltalán. Valószínű olyan vásárlóknak van kitalálva akik nem ehetnek sokat este. Igaz hogy akkora adag is lehet elég. Napi adagnak lehet, de nem gasztronómiai. Ezek a termékek egyáltalán nem francia minimalista nouvelle cuisine, hanem kis adagok.

A külső téglalap doboz nagynak tűnik, de a dobozban más a helyzet. Kerek műanyag tálca van, két részre felezve. Örültem neki, bár egy kicsit féltem, hogy rosszul sül a dolog, hogy a tálca alumínium teteje szúrása után, a mikróban lehetett meg melegíteni (amíg a fólia nem ér hozzá a mikró belseje széléhez). Többször ellenőriztem, hogy jól van még a mikro, de semmi baj nem lett belőle. 3 perc után, 3 percig kell még hagyni kellett pihenni. Szerintem kicsit többet kellett volna meg melegíteni, mert a második 3 perc után kihűlt a kaja.

Kicsomagolva (a fólia elég nehéz leszedni, bár nem megy szét, csak vigyázni kell hogy ne boruljon ki az étel a tálcából) kiderül, hogy a tálca úgy van osztva ketté, hogy az egyik részen a zöldségek vannak, a másikon a hús. Első sorban nem jöttem rá. Azt hittem hogy úgy volt, hogy az egyik részen a szósz, a másikban a száraz étel. Azért megtévesztő a dolog, mert a Bourguignon-ban a zöldséges tálban úgy tűnt nekem, hogy mini virslik vannak a krumplihoz. Sárgarépa volt.

Tálcában nem igazán guszta és finom enni ilyen ételek, túl plasztik a dolog. De kivételesen nem öntöttem ki egy tálra, mert nem akartam újra megmelegíteni, így is elég langyosnak sikerült. Első sorban a megtévesztő sárga répát kóstoltam meg: nem volt annyira rémes, csak meglepődtem mennyire puha és nem virsli ízű... csodálkoztam hogy nem volt annyira rossz sárgarépa íze. Aztán a burgonyát. És fináléban a hús. Sajnáltam hogy a többi kis zöldség, mint a fokhagyma vagy a gomba nem volt olyan nagy mennyiségben mint a képen. Én naiv.

A Burgogna kicsi keserűnek találtam meg. Kicsit kemény is. Az íze távol volt a finom mini burgogná-hoz. Igazábol a szósz is különös volt. Nem nagyon édeskés.
A hús nagyon szaftos és puhának sikerült. Nem túl főtt. Jó puha. Édes az íze. Jól van fűszerezve. A 25% marhahús mégsem kis adag végül is.

Burgonya íz:
Zöldség íz:
Illat:
Nyelvi érzés:
Elkészítés:
Csomagolás:
  
Miam-miam:
Sajnálom, ahogy két külön tálca részen volt a zöldség és a hús, hogy a két íz nem passzólt egymással. Látszik hogy külön fűszerezve, külön tálban lettek megfőzve. Ez azért baj, mert a keserű burgogná-hoz nem illett az édes hús. Tapasztalatból tudom, hogy külön-külön meg főzni ételek, külön-külön másképp fűszerezve, nem harmonikus ételt eredményez. Igy azután hogy meg próbáltam együtt enni, hátha mégis passzolnak, inkább meg ettem a krumplis tálat és azután a húst. Kellett volna ősszekeverni a kettőt, bár nem hiszem hogy jobb lett volna.

Azon kívül, jobban sajnálom, hogy épp nem volt itthon kenyér, mert erre az ételre mindenképpen biztosítani kell egy kis kenyeret, hogy a finom szaftot lehessen mártogatni.

Miam-miam-om: (3/5)
Miam-miam-od?: (0/5)

Szólj hozzá!

Címkék: burgonya auchan zöldség gyors ebéd


A bejegyzés trackback címe:

https://miam-miam.blog.hu/api/trackback/id/tr14213384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása