Közlemény!

Kedves blog olvasó!

Ezen a blogon előfordulhatnak helyesírási, illetve nyelvi hibák, mivel az anyanyelvem nem magyar. Igyekszem minél helyesebben és érthetőbben megfogalmazni a gondolataimat, hogy kellemes olvasási élményben részesüljön.

Köszönöm,
Mérges Mérleg

Miam-Miam!

"Yum-Yum!": különösen kellemes elégedettséget fejezett ki az étel ízében

Egyéb érdekességek

Tasakok

auchan (2) brokkoli (2) burgonya (4) carat (1) combino (1) desszert (2) dr willi knoll (1) ebéd (4) édesség (1) gyors (6) gyorsfagyasztott (3) hal (1) instant (4) kecske (1) knorr (3) konzerv (1) kotányi (2) leves (5) lidl (3) maggi (1) majonéz (1) palacsinta (1) pesto (2) pikok (1) puding (1) pulyka (2) püré (1) rízs (1) sós (2) sütés (1) tesco (7) tészta (2) torta (1) trisan (2) tyúk (1) vacsora (11) virsli (1) zöldség (9)

Kostolók véleménye

  • Mérges Mérleg: Sőt, a Subway-be biztosan nem megyek süti-t kérni, mert nem is tudják, hogy mit jelent az, hogy sü... (2008.03.05. 13:46) Just add pancake!
  • Mérges Mérleg: Ez most virusmarketing akart lenni? Mert nem látom, hogy jön ide egy süti, amikor palacsintárol va... (2008.03.05. 13:44) Just add pancake!
  • Pitypangos: inkább egyél egy ingyen sütit! Hármat tapsolsz és kész:) komolyan! Nézd meg: www.indavideo.hu/vide... (2008.03.01. 17:08) Just add pancake!
  • Utolsó 20
Creative Commons Licenc

2008.01.08. 14:35 Mérges Mérleg

Pu(d)ing, "d" nélkül

Tél közepén kedvem lett pudinghoz.
Lehet, hogy a sok csokikrém reklám.
Lehet, hogy készítettem a testem a sok év végi beigli beviteléhez, így minden féle édességet kell kiprobálni.
Igaz, a pudingnak semmi köze a beiglihez.

Pár hagyományos puding kóstolása után, kiprobáltuk az instant könnyű fajtákat. Most erre a pudingra kerül sor: a tasakon semmilyen szó nem hasonlit a pudinghoz, ha csak náthásan olvasunk el: "Gellwe Bugyn smak waniliowy...". A lényeg, hogy ez elvileg vaníliaízű pudingpor mazsolával.
Az ára nagyon alacsonyabb mint a többi. Mondjuk fele. De megérthető, hogy miért.

Készítése ugyan olyan könnyű mint a többi. Forraltatni a vizet, egy bögrébe önteni, rá szórni a puding por és ezerrel tekerni. Nekem ez a technika különlegesen illogikusnak találom, mert idáig a porra öntöttem a vizet és azután kevertem. Valószínű kémiai különbségek vannak a folyamatban, hogy ezeknél a termékeknél fordítva kell csinálni.

Az Auchanban, valamint 4-5 doboz lehetett megtalálni ebből a termékből, 2-3 polc helyen elhelyezve. Volt csokis, mazsolás vaníliás. Sima vaníliás nem. Kellett volna lenni-e, de még sem volt. Elfogyhatott, ahogy jó olcsóbb a mazsolásnál. Egyiket sem vettem. A barátom, viszont vett mindegyikből. Végül, kénytelen voltam egy mazsolásat kölcsön kérni.

Szerencsére a mazsolák nincsenek ömlesztve vagy bele darálva. Készítés előtt ki tudtam halászni a por közül (7,7% van belőlük: kb 7-8 db). Azt nem szeretem. Öntöttem a maradék finom illatú port a megmért forró vízhez. Természetesen kis edénybe és nem bögrébe. Kevertem, kevertem, kevertem. Azt hittem hogy azért kell keverni, mert ha nem csinálja rendesen az ember, összecsomósodik, akár a hagyományosnál. De itt nem volt semmi baj. Kicsit sűrűbb lett a massza. Tovább kevertem, hátha még sűrűbb lesz. De nem. Elfáradtam. Hagytam pihenni, ugyan úgy, hátha sűrűbb lesz. De nem.

Puding íz:
Puding illat:
Vanília íz:
Állaga:
Nyelvi érzés:
Elkészítés:
Elkészítési idő:
Csomagolás:
   
Miam-miam:
A színe nem teljesen sárga volt. Jó átlátszó. Pedig annyi vizet tettem, mint amennyi kellett volna. Kis kanállal fogyasztottam... vagyis fogyasztottam volna, ha az első falat után nem ment volna el a kedvem tőle. Jó íze nem volt. Kibírható, ha nagyon kell ebből enni. De nem hiszem, hogy bárkinek lett volna ehhez kedve. Édesség imádónak sem. Kényszerült fogyokurásnak sem.
Hiába kiszedtem előre a mazsolákat, valamennyire lehetett megérezni a pudingban a ízüket: lehet, hogy ebben a pudingban ez volt a legjobb íz része.

Nem csoda, hogy ebből az ízből nem fogyott el.
Kíváncsi vagyok a sima vaníliás is ilyen rémisztő?

Miam-miam-om: (0/5)
Miam-miam-od?: (0/5)

Szólj hozzá!

Címkék: édesség desszert puding instant


A bejegyzés trackback címe:

https://miam-miam.blog.hu/api/trackback/id/tr99289523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása